2014. július 9., szerda

#Kritika 317 We Belong Together

Link: ( x )
Kinézet:
Őszintén megmondva, sajnálom, de nekem a fejléced nem tetszik. Tudom, hogy nem te készítetted, hanem más, de úgy érzem, hogy mégis el kell mondanom a véleményemet róla. A bal oldalon lévő lány nagyon pixeles, a mögötte lévő Harry képén pedig látni, hogy rosszul van kivágva. Jól kivehető, hogy Harry körül közvetlenül a teste mellett egy fehér csík húzódik ami a kivágás hibáját idézi elő. Nem tetszik, hogy a fejléc készítő a nevét egy buborék szerűséggel rakta a fejlécre, ráadásul ilyen nagy méretben. Nem azt mondom, hogy ne írja oda az illető, hogy ő csinálta, hanem azt, hogy ne ilyen nagy méretben. Mert az olvasók -szerintem- nem arra kíváncsiak, hogy ki készítette a fejlécet hanem arra, hogy a történetet olvassák. Én előnyösebbnek tartom, hogy a cím környékére odaírják egy nem túl feltűnő betűtípussal és színnel a szerkesztő nevét. A háttérben lévő képek nagyon elvannak halványítva, ezért nekem úgy tűnik, mintha a 3 szereplő képe és a cím egy fejléc alapra lenne rádobva. Ennyi rossz után jöjjön egy kis jó is. A fejlécen szereplő cím betűtípusa nekem kimondottan tetszik. Ezt jól eltalálta a fejléc készítő. A blog hátterében nem tetszik, hogy mozaikos és, hogy a görgetéssel együtt mozog. Ezt szerintem állítsd át a sablon tervezőnél arra, hogy a háttér ne mozogjon a görgetéssel együtt. Szerintem válassz másik hátteret is, olyant ami nem mozaikos. A modulok nekem olyan üresnek tűnnek. Hiányzik nekem onnan a történetről egy kis ismertető vagy a szereplőkről vagy azoknak a gondolatáról néhány szó. Nem tetszik a bejegyzések címének a betűtípusa és a színe sem. Nagyon halvány, alig észrevehető, és ráadásul mikor ráviszem az egeret akkor az fehérré válik. Ezt szerintem állítsd át másik színre. 
Észrevétel: A szereplők linkre kattintva a blogod kezdőlapja nyílik meg, és ha a prológus linkre kattintok akkor tényleg a prológus nyílik meg de az a gond, hogy ott nincs semmi.

25/13

Történet:
Mielőtt bármibe is belefognék, szeretnék adni egy jó tanácsot. A bejegyzéseidet ne balra igazítással írd, hanem sor kizárttal. Ez azért jó, mert az olvasó is könnyebben el tud igazodni a történeted sorai között és fellendíti a blogod kinézetét. Amint láttam az első részed sor kizárttal is volt írva, viszont a prológus és a második fejezet nem. Ez lehet, hogy csak azért van mert elfelejtetted átállítani őket sor kizártra, de legközelebb kérlek figyelj oda jobban.
Akkor kezdjük is a prológussal. Nos, nekem ezután egy sablon sztorinak tűnik. A lány egy év után tér vissza a bandához, és azért hagyta el őket, mert Harry, az akkori barátja megcsókolt egy lányt. Ráadásul a lány az egyik banda tag testvére is, akit szintén ott hagyott egy évre. Ezek után kétségekkel telve kezdtem el olvasni az első részt.
Sajnálom, de engem nem fogott meg a történeted. Azt javaslom, hogy próbálj valami egyedit is bele vinni a történetedbe, olyant, amit nem találhatunk meg minden blogon és történetben. Próbáld úgy alakítani a szálakat és az eseményeket, hogy ne legyenek túl sablonosak.
További sok sikert kívánok a blogoláshoz!

25/15

Remélem nem bántottalak meg a véleményemmel.

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése