2014. június 30., hétfő

#Kritika 307 Lie Together

Lie Together
Lie Together

Kinézet .: 

A fejléc nagyon tetszik, nem tudok bele kötni. A hátteret talán egy kicsit világosabbra állítanám vagy egy kék hátteret tennék be. A modulok szerintem rendben vannak.
Összességében, attól a pici hibától el tekintve nagyon jó a designed.

25 / 24

Történtet .: 

A prológust elolvasva, azonnal bele szerettem a történetbe. Nagyon sok ilyen történettel találkoztam már, de a tiéd megfogott.  Van benne számomra valami titokzatosság, de még is látom magam előtt valamennyire a történetet. Biztosra veszem, hogy Harry Styles fanfiction és tudni kell, hogy Harryvel írják a legtöbb ilyen blogot. A legtöbb egyáltalán nem eredeti, hanem csak másolás, rövidke kis utánzások, de azt érzem a Tiéd nem ilyen lesz.
A szereplőket szerintem nagyon jól választottad meg, helyesírási hibákat nem találtam. Az első részt elolvasva, úgy érzem ez egyre csak jobb lesz, hisz most kezdődik tele izgalmakkal, véleményem szerint.  A blogod érdekesen indul remélem továbbra is ilyen marad. Szereztél egy új feliratkozót.

25 / 25

Összesen .: 50 / 49 

Ez a saját véleményem, nem szerettelek volna megbántani. További sok sikert!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése