2014. május 31., szombat

#Kritika 293 Faintness

NE feledjétek ez csak az ÉN véleményem, NEM áll szándékomban SENKIT sem megbántani vele!
Link: ( x )

Kinézet:
Sajnálom, de nekem nem tetszik. A fejléc az gyönyörű, hisz Sara készítette. A fejléc melletti nagy üres hely nem értem, hogy miért van ott. Szerintem vedd egy kicsit kisebbre a blog méretét, és akkor a fejléc is illeszkedni fog a bloghoz. A blog háttere szerintem nem nagyon illik a fejléchez. A színe még jó is, de az a fa minta szerintem nem illik hozzá.Valami ilyesmi színű, de szolidabb mintájú hátteret kellene a helyére raknod szerintem. Nem tudom, hogy te hogy vagy vele, de engem zavar, hogy a blog háttere is mozog mikor az oldalt lejjebb görgetem. Ezt a sablonoknál be tudod állítani, hogy ne mozogjon. A modulok elrendezése sem jó. Az első helyre én a rendszeres feliratkozókat  tenném, aztán a chat-et, a blogarchívumot és végül a cseréket. A képeket szándékosan nem említettem, mert szerintem azoknak csinálhatnál egy külön oldalt, ahová azokat beteszed, mert engem zavart, hogy az oldal modul tele van ilyen képekkel. A cseréknél is átállíthatnád szerintem, hogy csak 5 max.10 blog jelenjen meg, mert ez így már nagyon sok. A chat színe nem illik a bloghoz, ezt transparent(átlátszó)-re kellett volna állítanod. A részek és az oldalmodulok közé én betennék egy elválasztót is, mert így nagyon egybe olvad a kettő.

25/15

Történet:
Miután a prológust elolvastam fel is jegyeztem magamnak, hogy rossza a betűtípus és a mondatok is kis betűvel kezdődnek. De után elkezdtem olvasni az első részt, rádöbbentem, hogy csak a prológusnak van ilyen betűtípusa. Nos, kérlek változtasd azt meg, mert ez nehezebbé teszi az olvasást.
A prológus tetszik. Rövid, tömör és pont annyit árul el amennyit kell. Az első rész első fele olvasásánál már nagyjából tudatosult bennem, hogy mit is fogok írni. Például azt, hogy a részeket sorkizártul írd. Hát, miután lejjebb görgettem az első részben megint meg kellett lepődnöm. Minden sorkizártul volt írva. Lehet, hogy csak a figyelmetlenség tette, hogy az első rész első felét nem sorkizárttal írtad, de akkor jobban oda kellett volna figyelned. Az egész történet jó. Tetszik a fogalmazásod és a történeted alapja is. Gratulálok, csak így tovább.
Jó tanács: Ne kapkodj!

25/23

Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. Kedves Anastasia B.!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy beleolvastál az írásomba! A tanácsokat igyekszem megfogadni, és bár nem vagyok egy nagy szerkesztő, de megpróbálok a kinézeten valahogy módosítgatni.

    Köszönöm, puszi: Arielle

    VálaszTörlés