2014. május 3., szombat

#Kritika - 280 Katrin

Katrin (x).

Design:
  Amint megnyitottam a blogod azonnal beleszerettem a designjába. Nem kellett megnéznem ki készítette neked mert rögtön rájöttem, amint megláttam a fejléced. Khyira ismét csodás munkát végzett! Nagyon tetszenek a munkái, így nem tudok semmibe se beleszólni, hiszen úgy tökéletes, ahogy van. A designod, mint már mondtam csodás, szóval erről ennyit!

Történet:
  Azt kell, hogy mondjam, amikor észrevettem, hogy harmadik személyben írsz, majd megörültem. Sosem szerettem az olyan blogokat vagy könyveket, bármennyire is jók legyenek. De mivel nagyon megfogott a kinézet, így rávettem magam és belekezdtem. Azt kell, hogy mondjam neked, kellemeset csalódtam. Nagyon megfogott a történeted. Tetszik ahogy írsz, még akkor is, ha ez harmadik személyben van. Nagyon szépen fogalmazol, minden apró részletet leírsz és ez nagyon tetszik benne. A részeket rekordidő alatt elolvastam és mikor az utolsóhoz értem, azt kérdeztem, hogy hol a folytatás, de sajnos még nincs fent. Ha tanácsolhatok neked valamit, hogy még többen olvassák a blogod, bár most még bővül egyel, akkor azt mondanám neked, hogy kérj cseréket és biztos vagyok benne, hogy nagyon hamar nőni fognak az olvasóid. Nagyon várom már a folytatást, csak így tovább! Ha megfogadod a tanácsom akkor biztosan sikeres lesz a blogod! :)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése