2014. május 3., szombat

#Kritika 279 - Álomtól Aranyig



Álomtól Aranyig (x).

Design:
  A blogod kinézete alapjában véve nekem tetszik, ám akad néhány dolog amin én változtatnék. Kezdem az elsővel, ami megütötte a szemem. A fejléced. Nem tudom, hogy miért, de nekem nem nyerte el a tetszésem. Nem azért, mert nem szép, csak egyszerűen nekem túl egyszerű. Ez most nem egyáltalán nem azt jelenti, hogy másoknak nem tetszhet, de én azt gondolom, hogy túl egyszerű, hogy lehetne jobb is, de ez csak az én véleményem. A színek tökéletesen passzolnak egymáshoz, abba nem tudok belekötni. Ám még valamin változtatnék, ez nagyon apró hiba, de szerintem a betűméretet kicsit tedd nagyobbra, hogy megkönnyítsd az olvasóidnak az olvasást. Nekem elég nehezen mert, volt, hogy összemosódtak a betűk. Szerintem tedd egy kicsit nagyobbra.

Történet:
  Nem sokat mondhatok még róla, mivel csak a prológus van fent, de azért megpróbálok. Szerintem szépen írsz. Nincsenek helyesírási hibáid és jól rakod össze a mondatokat. A történet tetszik, bár még szinte semmi sem derül ki belőle... Többet sajnos nem tudok mondani, talán ha már lesz fent pár rész. További sok sikert!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése