2014. május 25., vasárnap

#Bemutatkozás

Sziasztok!

A nevem Fanni. Mivel hirdetve volt, hogy szerkesztőt keresnek, ezért, úgy gondoltam, hogy megpróbálkozom. Elküldtem a jelentkezésemet, és vártam. Mikor rá nyomtam a küldés feliratra, elgondolkoztam azon, hogy úgy sem én nyerek, mivel nem tudtam az utolsó kérdésre a választ.
Viszont ma olvastam az e-mailt és Facebook-on is láttam az üzenetet. Hatalmasat dobbant a szívem.
Írok magamról néhány tudni valót.
16 éves leszek. Egy természet tudományi szakra járok. Lét elemem a mozgás és a zene. 4 éves korom óta zenélek, és nagyon vonzz engem ez az ágazat. A sportolás a másik hatalmas szenvedélyem, akár egy nap 3 kilométert is lefutok. De egy ideje fel kellett vele hagynom. Térdsérülésekkel küszködöm 3 hónapja. 
De nem is húzom tovább a szót. Remélem elnyerem aa tetszéseteket.

Fanni. 'xx'

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése