2014. március 23., vasárnap

#Kritika 275 My friend Harry Styles or not?

Sziasztok! Megérkeztem egy újabb kritikámmal is és már csak 2 maradt. Hamarosan azokat is elkészítem. Fejléceket és designe átalakítást is rendelhettek nyugodtan tőlem. Remélem, nem bántok meg senkit a kritikával. További szép hétvégét!



Link: ( x )
Kinézet:
Mielőtt belekezdenék bármibe is, el kell hogy mondjam, hogy mikor még múltkor a megnéztem a blogodat, akkor még a designe teljesen mást volt. És ahogy láttam a bejegyzéseket is kitörölted és újakat raktál fel. 
Szóval akkor kezdjük is. Nem akarlak megbántani, de a fejléc elég kezdő munkának tűnik. Harry-t, a lányt és Niall-t nagyobb méretbe kellett volna oda rakni, mivel ők a főszereplők. Az a zabpelyhes tál se értem, hogy kapcsolódik a történethez, vagy a fejlécen lévő képekhez. Az alul lévő szaggatás sem szép. Ha nem tépted volna meg az alját akkor szerintem jobban nézett volna ki. A blog háttere sem tetszik. Nem igazán illik szerintem a bloghoz. A fejléc mellett lévő vastag vonalt szerintem állítsd át, hogy ne ilyen vastag legyen. Nekem az oldal is nagynak tűnik, de nincs vele különösebb probléma.

25/18

Történet:
A történet nekem sablonosnak tűnik, mivel van egy lány aki Harry régi legjobb barátja és most újra találkoznak. De ezt nem tudom pontosan állítani mivel még csak 2 rövidke rész van fent.
A fogalmazásod jó lenn, ha jobban átnéznéd a részeket mielőtt megosztod. Sok benne a szóismétlés és az elírás is. A prológusban van egy rész mikor szó szerint nevetnem kellett az elírásod miatt.

- Feladom. - dobtam le a füzetemet a padra, ami egy nagy puffanás kísért. A tanár felkapta a fejét, majd levette szemüveget. - Valami vaj van Mrs. Food? - húzta fel vékony szemöldökét.
Gondolom a vaj helyett bajt akartál volna írni. Ha ezt vissza olvastad volna, akkor te magad is rájöttél volna a hibára. Ragozási hibáid is vannak. Például az első rész címében:
4 idegennel egy kocsiba.
Ez úgy lenne helyes, hogy 4 idegennel egy kocsiban. Ha azt akarod leírni, hogy hol vagy (otthon, házban, kocsiban stb..) akkor a szó végére -ban rag kerül, ha azt akarod leírni, hogy hova mész(haza, házba, kocsiba, múzeumba stb..) akkor a szó végére -ba rag kerül. Kerüld a szóismétléseket is, inkább írd körül azt az adott dolgot, ahelyett, hogy leírnád ezerszer.
Sajnálom, de több mindent nem tudok mondani, mert még kevés rész van fent.
Jó tanács: Hosszabbra írd a részeket.

25/18


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése