2014. március 2., vasárnap

#Kisebb kiakadás

Sziasztok! A napokban készítettem egy fejlécet egy megrendelőnek amit ki is tettem ide az oldalra. A kész munkát elküldtem a rendelőnek is, de nem írt vissza meg se köszönte. Kicsit már furcsáltam, hogy nem ír, ezért valamelyik nap írni is akartam neki a blogjának a chat-jében, de aztán meggondoltam magam. Ma szinzén megnéztem az oldalát, hátha kirakta a fejlécet és mit látok? Egy másik fejléc virít a blogján. Ez elég nagy köcsögség, már bocsánat. Mi az, hogy több embertől is rendel fejlécet és csak úgy kiválasztja a legjobbat? Azt hiszi, hogy csak 5 perces munka a fejléc készítés? Hát nem! De még arra se volt képes, hogy a szemembe mondja/írja, hogy figyu már nem tetszik a fejléc, kirakom a másikét. Legalább szólt volna, hogy ne készítsem el.. És még az e-mailt is úgy írta meg, hogy ha beleolvasok a történetbe, tudni fogom, hogy mit írjak rá.. Sajnálom, de ennek most ki kellett jönnie, mert nagyon felidegesített.
Kérlek Ti Ne csináljatok ilyent, mert nem szép dolog!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése