2014. január 20., hétfő

#Segítsetek!

Sziasztok(ismét :D )! Egy kis segítséget szeretnék kérni tőletek. Van egy saját fanfiction blogom amellyel jelentkeztem egy blogversenyen, legjobb író kategóriában. Szeretném ha benéznétek a blogomba, és ha tetszik amit ott olvastok akkor szavaznátok rám a versenyben. Kicsit le vagyok maradva, de ha segítetek nekem előrébb jutni(vagy megnyerni) ígérem meghálálom. Nagyon fontos lenne számomra.
a blog amellyel jelentkeztem: A Dream While i Live it
Itt tudtok szavazni: http://blogdesign-critics-dreams.blogspot.hu/2014/01/szavazas-legjobb-iro.html
Mikor lenyitjátok azt a kis bigyót a Szerinted ki a legjobb írónál, engem ott úgy fogtok megtalálni, hogy anaszti antal(Adream while I live it). Arra rányomtok aztán a vote-ra.
Előre is nagyon szépen köszönöm a segítségeteket.
Big Hug
Anastasia B.

2 megjegyzés: