2014. január 20., hétfő

#Kritika 237 Warrior

Sziasztok! Hoztam egy kritikát ami egy T.Mills fanfiction-ról íródott. Még mindig rendelhettek kritikákat, fejlécet, designt és amit szeretnétek és rendezett képeket is. Az utóbbit rendelhetitek tőlem és Sara-tól is, de ez még nem teljesen letisztázott ügy. További szép hetet!
Ne feledjétek ez csak az én véleményem, nincs szándékomban senki érzéseit megbántani!

Link: Warrior

Kinézet:
Sajnálom, de nekem nem tetszik a kinézet. Kezdem először a fejléccel. Az a 3 fej egyszerűen szörnyen van elhelyezve. Még a két lánnyal nem is lenne nagyobb bajom, HA T.Mills feje nem lenne rajta az egyik lány fején. Így úgy néz ki, mintha csak a levegőben lebegne. Szerintem úgy jobban nézne ki, hogy a srácot berakod az egyik szélére, a két lányt pedig a másik szélére. A fejléc többi részével nincs nagy bajom. A blog hátterét szerintem változtasd meg,mert a színe az igaz, hogy egyezik a fejlécével de a többi nem igazán passzol hozzá. Válassz valami letisztultabb hátteret sötét szürke sz színben. Az oldal színe sem tetszik. Engem zavar az a fehér szín és így üresnek tűnik a blog. erre is a szürkét tudom javasolni, viszont ez világos szürke legyen. Az oldalakat én leraknám a modulok közé és a modulok sorrendjét is megváltoztatnám.
1.Rendszeres olvasók.
2.Follow my blog with Bloglovin
3.Oldalak
4.The Story
5.Informations
6.Chat
7.Jelentkeztem :)
8.Soul counter
9.Magamról

25/15

Történet:
Hát nem tudom. Tulajdonképpen, nekem ez egy tucatblognak tűnik. A lány a mostoha testvérén keresztül megismerkedik a fiúval, randiznak többször is, szereti de közben utálja is a fiút. Két tűz között vergődik végül mégis összejön a fiúval. 
Most is(mint mindig) azt tudom tanácsolni, hogy amikor írod a részeket akkor sorkizárttal tedd. Figyelj oda a helyesírási hibákra, és ha kell többször olvasd át a részeket, hogy kijavítsd őket. A részek nekem rövidek, írd kicsit hosszabbra. Egy-egy jelenetet jobban ismertethetnéd az olvasóval. Írd le, hogy mit gondolnak a szereplők az adott helyzetről, és akkor már nem úgy fog kinézni, hogy a történet csak párbeszédekből áll. Írj bele a történetbe valami egyedit, különlegeset amit nem lehet minden blogon olvasni és akkor már nyugodt szívvel fogom kijelenteni, hogy ez nem tucatblog. További sok szerencsét a bloghoz.

25/15

50/30

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése