2014. január 17., péntek

#Kritika. 233 This is your life.

This is your life. ( x )

Design: A fejléc nagyon tetszik, viszont a jobb oldala egy kicsit zsúfoltnak tűnik. A hátteret lecserélném egy halvány zöld- szürke közötti színre, csak minimálisan legyen mintás. A fejléced számomra egy kifinomult blogot tükröz, már csak a körülötte lévő design zavaró. A betűk nagyon nagyok, lekicsinyíteném őket mondjuk 14-15ös méretre. A bejegyzésekre térve, észrevettem, hogy a képeket csak úgy bevágod a részbe, ami negatívumnak számít. Egy rendezett fejezet, sokat javít a blog külsején is! ( Emellett az is fontos, hogy ne legyen több mint 2-3 kép berakva egy fejezetbe. Ez csak mellékesen mondtam, nálad nem fordult ilyen elő, aminek örülök. ) A blog sablonjára terelve a témát pedig, észre vettem egy számomra nagy hibát. A fejléc mellett jobbra- észrevettem azt a nagy üres teret. A bal oldalon, sokkal kissebb. Kicsinyítsd le a szélességét a blognak annyira, hogy egyenlő legyen a két szél. 

Történet: Nekem tetszik, bár a szereplők érzelmeit, cselekvéseit, pontosabban leírhatnád. Fontos, hogy az olvasó tudja, hogy mire gondolnak- hogyan állnak hozzá a dolgokhoz a szereplők. Én ezt hiányoltam. Emellett örömmel vettem tudomásul, hogy nem a 1D-t választottad főszereplőként. Mostanában nagyon sok olyan van, és a nagyrésze ( 90%-a csak róluk szól. ) Nagyon szeretem Ariana-t és Logan-t, szóval már az elején izgatottan vártam a fejezetek elolvasását! A részek viszont rövidek. Hosszítani kellene rajtuk ( 2x ) 


Összességében ez nem egy rossz blog. Ha változtatsz ezeken a minimális dolgokon, hidd el, hogy lesz sok-sok olvasód! További jó blogolást! 



Sara.x

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése