2014. január 12., vasárnap

#Kritika 231 /Sisters/ Love is a game meant for two. Only for two.

Sziasztok!
Tudom elég régóta nem jelentkeztem, de nekem is elkezdődött a suli és nagyon sok dolgozat ugrott be hírtelen, amire tanulnom kell. Ezek csak az én véleményeim, mindenki azt kezd a blogjával, amit csak szeretne.

http://footballsisterandyou.blogspot.hu/

Kinézet:
  Sajnálom, hogy ezt kell mondanom, de nekem üresnek tűnik a fejléced. Olyan mintha a két főszereplő között egy hatalmas űr lenne, bár ott a szöveg, de szerintem még tehettél volna bele néhány pillanatot és úgy sokkal szebb lenne. Másba nem tudok belekötni.

25/20
Történet:
  Az elejétől fogva olvasom a blogod és azt kell mondanom, hogy még sosem olvastam olyat amelyikbe a lányok rajonganak a fociért, de nagyon tetszik a történeted. Bár van valami, amit hiányolok belőle, ami pedig nem más, mint az érzések. Nagyon sok párbeszéd van benne, ami nem baj, de így az érzések eltűnnek. Én azt javaslom neked, hogy még sikeresebb legyen a blogod, hogy fejtsd ki jobban Louis és Sam érzéseit és akkor tökéletes lesz. Helyesírási hibákat nem találtam és a részek hosszúsága is megfelel, csak így tovább!

25/20

Összesen:50/40

G.B.Evelyne

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése