2014. január 11., szombat

#Kritika 229 Harry Potter és a Halálos Rúnák

Sziasztok, egy Harry Potter-es kritikával jelentkezem. A fejlécet nem tudtam le menteni, mert valamiért nem engedte, de a linket kiraktam ha érdekelne titeket. Még mindig nyugodtan rendelhettek tőlünk fejlécet, kritikát, trailert stb.. Ne feledjétek ez csak az én véleményem!

Harry Potter és a Halálos Rúnák

Kinézet: Megmondom őszintén sokat gondolkoztam rajta. Alapjában véve jó, jól eltaláltak a színek, megfelelőek a modulok, de a háttér belőlem félelmet vált ki. Tudom, hogy kapcsolódnak Harry Potter-hez, de mégis olyan félelmetes. Olyan mintha engem néznének,és ez a frászt hozza rám. Ne érts félre, tetszik és így az összhatás is jó, de én személy szerint nem tettem volna ki ezt a képet. Mint már mondtam a modulok is szépen elvannak helyezve, de én a helyedben a VERSENY modult feljebb raknám. A fejléc is szép, de nekem olyan, mintha Harry feje a lány hátából nőtt volna ki. Többszöri tanulmányozás után is erre jutottam, de viszont így jól néz ki a fejléc. Az összhatás tetszik, minden illik mindenhez. 

25/24 (de csak azért mert frászt hozzák rám azoknak a képeknek a szemei)

Történet: Ettől a kritika írástól kicsit megijedtem, mert őszintén szólva nem szeretem a Harry Potter. Már rengeteg olyan blogot olvastam ami valamilyen könyvön alapul, mint például a Twilight trilógiák. Én is szeretem a Twiligtot, de soha nem olvasnék olyan blogot, mert véleményem szerint ha annak a filmnek vagy könyvnek már vége akkor miért kell ugyanazt átírni? Így arra jutottam, hogy a kritikádat objektíven fogom megírni. És előre bocsánatot kérek, hogy ha véletlenül téged vagy bármelyik Harry Potter fant megbántom.
Mikor elkezdtem olvasni nagyon meglepődtem. Nagyon tetszik, ahogy írsz és ahogy fogalmazol. Voltak részek mikor el tudtam vonatkoztatni az igazi történettől. Helyesírási hibát nem találtam. Viszont az nem tetszik, hogy szinte csak párbeszédek vannak benne. Írd le részletesebben, hogy mi történik a szereplők körül és azt is, hogy mi jár éppen akkor a fejükben. Mást nem tudok mondani,további sok sikert a történethez.

25/22


Anastasia B.

1 megjegyzés:

  1. Drága Anastasia!

    Nagyon szépen köszönöm, hogy elmondtad a véleményed!
    A háttér néha engem is megijeszt, és már korábban is le akartam cserélni, de nem találtam még olyan hátteret, amire azt mondtam volna, hogy 'Na, ezt kerestem idáig!'. A tanácsaidat igyekszem megfogadni. :)

    Ölel,
    Frida

    VálaszTörlés