2014. január 3., péntek

#Kritika 225 The Dramione Story

Mint mondtam megint jöttem. Ma kész lettem az összes kritikámmal, tehát tőlem is nyugodtan rendelhettek, nem harapok.
Link: The Dramione Story

Kinézet:
Azta. Egyszerűen fantasztikus. Minden tökéletesen összhangban van. A fejléc nekem nagyon tetszik. Mikor megnyitottam a blogod,és a kurzort a fejlécre irányítottam,az hirtelen átváltott ovális alakká. Majd mikor onnan elvittem vissza váltott az eredeti formájára. Ezzel egy jó darabig eljátszadoztam. Ugyanígy a képekkel. Csak ismételni tudom magam. Egyszerűen fantasztikus. Semmibe nem tudok belekötni. Nekem nagyon tetszik.

25/25

Történet:
Azta. Ebbe sem tudok belekötni. Nagyon jól írsz, fantasztikus a történet. Helyesírási hibát nem találtam és amellett, hogy Harry Potter-es történet, nagyon jó. Csak gratulálni tudok. Sok sikert a továbbiakban.

25/25

Anastasia B.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése