2014. január 3., péntek

# Kritika 222 A vég

Halihó, ismételten kritika, amit még mindig kérhettek bárkitől.
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!  


A vég
Link .: A vég

Kinézet .:

A fejléced egyszerűen gyönyörű, ahogy megláttam egy pillanatra el akadt a lélegzetem is. Nagyon ügyes az aki készítette. Nem sok mindenbe tudok bele köti, hisz a fejléced, a háttered és a sablon passzol egymáshoz, míg az oldalakban sincs hiány illetve a  jobb oldali modul sávban sem. Egyet viszont tanácsolnék, esetleg amelyik blog verseny már lezárult azt kivenném onnan, mert szerintem már nem kell oda.
Megemlíteném, hogy ha könyvben adnád ki, nagyon jól nézne ki a könyvborítód !

25 / 24

Történet .:

Huh, nem is tudom hol kezdjem... talán az elején mindig az a legkönnyebb és egyszerűbb. Egyszerűen fantasztikus a történet, oda meg vissza vagyok érte. Nem is tudom mit kellene mondanom még mindig az olvasottak hatása alatt vagyok. Egy biztos, ne hagy abba, soha ! Nagyon jól írsz, jól fogalmazol a részek hossza is megfelelő.
Nem is tudom mit kellene mondanom még, szerintem most pár szóban el mondtam amivel kitudom fejzni a blogodat.

25 / 25

Összesen .: 50 / 49

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése