2014. január 3., péntek

#Kritika 223 /Sisters./ Love is a game meant for two.

Sziasztok! Hoztam egy kritikát, de hamarosan még jelentkezem :)


Link: /Sisters./ Love is a game meant for two.

Kinézet:
Nekem tetszik. Erről nagyon sok mindent most nem tudok írni, mivel már mondtam, nem találok kivetni valót. De talán én  a szöveg, a modulok és a bejegyzések címének szövegtípusát  megváltoztatnám, mert nekem ez túl egyszerűnek tűnik. A fejléc tetejének a szaggatottsága  nekem kicsit furcsa, de tetszik.

24/25

Történet.
Mikor megláttam, hogy kritikát kértél nagyon megörültem. Hogy miért? Mert már egy jó ideje figyelemmel  követem a történetedet. Nagyon tetszik a történet, mivel nem mindennapi dolog amit írsz. Helyesírási hibát nem találtam, de mikor írsz, a balra igazítást állítsd át a sorkizártra, mert akkor a kinézet is jobb lesz és úgy élvezetesebb is olvasni. Zora szemszögéből is írhatnál többet, hogy vele is mi történik, mert ugyebár Sisters a blog címe.(Én örülnék neki, ha Zoráról is írnál) Sajnálom, de többet nem tudok mondani, mert fantasztikus a blogod.  Csak gratulálni tudok a 104 feliratkozódhoz. Ez nem semmi ahhoz képest, hogy még csak 12 fejezet van fent. És végezetül, siess a következő résszel!!

24/25


Anastasia B.

1 megjegyzés: