2013. november 29., péntek

#Kritika 176 Bonjour Paris!

Hello!
Hát itt van még egy kritika.......
Ha valaki e- mailen kért tőlem kritikát, de nem kapta meg az írjon nekem még egyszer!!!
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!  

Bonjour Paris!
 Bonjour Paris!
Író .: Kíra K.

Kinézet .:

Nos kezdjük a fejléccel, nekem nem tetszik.  A tény viszont az, hogy kapcsolódik a blogodhoz. A szöveget mondjuk lentebb tetem volna, nem pont középre.
A sablont én a helyedben egyszerűre állítanám az jobb lenne. A háttér sem a legjobb választás, lehet rózsaszínes, de ne pont ez. A modulokat át rendezném, először a közvélemény- kutatást, majd rendszeres olvasó modul, látogatók, blogarhivum, chat, blogjaid és magadról én valahogy így rendezném. Cseréket is csinálnék és kérnék, hogy még többen olvassák a blogd vagy nézzék meg.  Az oldalakba tennék még egy oldalt a kritikáknak és a zenelejátszó színét is meg változtatnám, mert nem illik ide a szürke.

25 / 11

Történet .:

El olvastam és engem nem fogott meg. " Ízlések és pofonok! " ahogy a mondás is tartja. A helyesírásodon még van mit javítani, sőt nagyon is sokat a részek lehetnének egy kicsit hosszabbak. A fogalmazásodra is figyelned kell még és a szavak használatára is. 
Nem hiszem, hogy mást is mondani tudnék.


25 / 8

Összesen .:  50 / 19


Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése