2013. november 25., hétfő

#Kritika 170 Strange life

Hello!
Hát meg is hoztam jó hosszú idő után az első kritikát, hamarosan hozom a többit is ........
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!  

Strange life
Strange life
Író .: Brigi


Kinézet .:

Nem is tudom hol kezdjem, talán a fejléccel. A fejlécet el néztem egy ideig, de mindig ugyan arra a következtetésre jutottam, hogy borzalom, ahogy kinéz. Egyáltalán nem tetszik és szerintem semmi értelme ennek a fejlécnek, plusz nem is nagyon kapcsolódik a történethez. Harry csak az első részben van árvaházban és ezek után ez már nem passzol hozzá. Ajánlom, hogy cseréld le. 
A következő amibe bele kötök az a háttér. Miért ez ? Szerintem ettől sokkal jobb és szebb hátterek is vannak. Ugyan az, mint a fejlécnél cseréld le. A sablonba nem tudok belekötni, ahogy a modulokba sem. 
Azt hiszem mindent le írtam amit szeretem volna a kinézetről, összességében cseréld le a fejlécet és a hátteret, a modulokkal és a sablonnal nincs problémám.


25 / 14

Történet .:

Azt kell, hogy mondjam az első rész amit fel tettél és most el olvastam meg fogott, de utána...... Én nem vagyok nagy rajongója a Larry-s blogoknak amikben a fiúkat melegeknek állítják be és itt a részek olvasása alatt vívódtam saját magammal. Hogy miért is? Mert nem tudtam el dönteni, hogy melegek vagy normális emberek. Nem tudtam el dönteni, hogy mi is van, egyre jobban össze zavartak a részek. Végül rá jöttem, hogy nem tetszik a blog bármennyire is volt jó az első három rész, nem tudnám ezt folyamatosan olvasni. Az utolsó posztod, pedig csak meg bizonyositott arról, hogy ez egy olyan blog amit személy szerint nem szeretek olvasni. Nem értem miért kell a fiúkat így be állítani, egy kicsit ez tud felháborító lenni, de ha remekül írod meg akkor lehet jó is akár. A fogalmazásod nekem kicsit zavaros, olyan mintha nem tudnád mit írj, és így vissza térek oda, hogy Harry, Louis és Grace azt hiszem ez a neve a lánynak. Nem tudja az olvasó el dönteni, hogy mi is van most közöttük, a végtelenségig nem tudod bonyolítani. A helyesírásodon is lehetne mit javítani. 


25 / 10

Összesen .:    50 / 24

Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése