2013. november 7., csütörtök

#Kritika 158 Give me love, like NEVER before

Hello!
Elég rég voltam és a héten történt egy- egy más. A blog mint észre vettétek pár napig törölve volt, de ezt már egy közérdekűben közöltük veletek.
Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne! 

133. Kritika 

Give me love, like NEVER before
Give me love, like NEVER before
Író .: Sky Bright


~Fejléc .:
Nekem nagyon tetszik, nem cserélném le. A főszereplő lányt is jól választottad, mert illik Austinhoz.
10/10

~Sablon, Háttér .:
Nekem egyikkel sincs semmi gondom. Remekül passzolnak egymáshoz  és a fejléctől sem tér  el a háttér.
2 x 10 /10 

~Történet .:
Bele olvastam és nekem nagyon tetszik. Nem találkoztam még hasonló történettel, sőt Austinról nagyon keveset ismerek. Egyedinek tartom az egészet. A fogalmazásod és a helyesírásod jó, a részek hossza is megfelelő. További sok sikert a blogohoz.
10/10

~Modulok .: 
Szerintem semmi nem hiányzik, de az el rendezésen egy kicsit változtatnék. 
10/9

Összesen .: 50 / 49
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése