2013. november 2., szombat

#Fejléc Bodó Aliz-nak

Sziasztok!
  Újabb fejléccel érkeztem. Remélem tetszik a megrendelőjének és fel fogja használni! Ha így teszel akkor írd ki, hogy én készítettem  és az oldalunkat is! Köszönöm!

Fejléc:
http://harrystylesfavourite.blogspot.hu/

Háttér:


Mivel kértél tőlem egy kis segítséget is, itt mondok párat:
Először is a sablonba kell bemenj és ott a Sablonokba és az egyszerűt és ott a 4.et. 
Majd a háttérhez ahol beteszed ezt a hátteret és kiveszed a görgetést.
Utána a szélesség beállításhoz és ott 910x260
Majd a speciálishoz és ott beállítod magadnak a betűket és a hátteret még megadom.
Külső:#d875c3 , Fő:#e9cee2 , a fejlécé pedig transparent.
Még valami a blog leírását szerintem vedd ki és tedd a modulok közé mert ott jobban mutat.
Remélem tudtam segíteni.

G.B.Evelyne


1 megjegyzés: