2013. szeptember 27., péntek

#Kritika 98 I live for you

Hello!
Újabb kritikával jelentkezem, valószínűleg a hétvégén a többieké is el fog készülni, akik nálam várnak....
Kérjetek fejlécet, kritikákat, gif-eket és még sok mást....
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


I live for you ∞
I live for you
Író .: Magyar Dia

~Fejléc .:
Nekem túl sok Zayn. Értem, hogy ő a főszereplője, de akkor is.
10/8

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi problémám, de a háttér nem illik se a fejléchez, se a sablonhoz. Lecserélném a helyedben.
Sablon .: 10/ 10
Háttér .: 10 /

~Történet .:
Nekem tetszik és én is olvasód vagyok.  A részek hossza jók, de nekem nagyon sok az az idő amit a részek között el töltesz.  
10/9

~Modulok .:
Nekem minden modul meg van és semmi nem hiányzik. 
10/10

Összesen .: 50 / 42
Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm. Időm viszont nincs sok mert lassan felvételi és sokat tanulok. Alig van szabadidőm. Megfogadok mindent.. köszi:)<3

    VálaszTörlés