2013. szeptember 22., vasárnap

#Kritika 92 Brand New Feeling [1D fanfiction]

Sziasztok!
Egy újabb kritikával jelentkezem. Ezek csak az én személyes tanácsaim mindenki azt kezd velük amit akar.

Cím:Brand New Feeling
Író:Vanda LoveYa

~Fejléc:
  Nekem tetszik, egyszerű, de nagyszerű, ne cseréld le.

                                                                                 10/10
~Háttér, Sablon:
  Tetszik, passzol a fejléchez. Minden összhangban van.
              
                                                                           2 x 10/10
~Történet:
  Meg kell, hogy mondjam ilyen történettel még nem találkoztam, de tetszik. Az alapsztorid megfogott. Jól fogalmazol, helyesírási hibákat nem találtam, a részek hossza nekem pont megfelel. Azt kell, hogy mondjam, hogy egy új olvasóval fogsz gazdagodni.

                                                                                  10/10
~Modulok:
  Tetszik, hogy vannak külön oldalak, nem zsúfolódik minden a blog szélére. De a modulok közül hiányolok egyet a Chatet. Szerintem mindenképpen tegyél be egyet, így tudsz csevegni az olvasóiddal és téged is könnyebben érnek el.
                                                       
                                                                                   10/9

Összesen: 50/49

                                                             G.B.Evelyne.


1 megjegyzés:

  1. Szia, nagyon szívesen a segítségbe le van írva, hogy hogyan is kell Chatet rakni :)

    VálaszTörlés