2013. szeptember 15., vasárnap

#Kritika 89 Élve vagy Halva

Sziasztok!
 Végre tudtam szakítani időt erre a blogra is, sajnálom de csak most tudok kritikát hozni.....
    Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


Élve vagy Halva
Élve vagy Halva
Író .: Sun :)
 ~Fejléc .:
Nekem tetszik és nem cserélném le, de nem illik a háttérhez. 
10/10

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi gondom sincs, de ahogy említettem  nem illik a háttér a fejléchez és a bloghoz, nekem túl fehér.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/4

~Történet .:
Én legelőször a címbe kötnék bele Élve vagy Halva, de hol a kérdő jel. A részek hossza  eddig meg felelő, de még csak 2 rész van fent. Helyesírási hibákat nem nagyon találtam pár gépelési hibán kívül.
10/5

~Modulok .:
Nincs sok bele kötni valóm csak az oldalakban szerintem helyet kaphatna egy kritika nevű lap is. 
10/9

Összesen .: 50 /  38
 Réka S. :)

2 megjegyzés:

  1. Köszönjük szépen (a blogot ketten írjuk) :)
    A háttérrel van egy kis gikszer, mert nem tudjuk átváltani . Egyszer áttettük, és már nem engedi :/ A cím nem kérdes lenne, hanem kijelentés . A kritika nevű lapt majd elkészítjük . Köszönjük szépen a kritikát :)
    xoxo ƒℓ๑ω٤٢ ฿.†

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon sz;ívesen és be lehet azt állítani, ha segítség kell csak szóljatok! :)

      Törlés