2013. szeptember 11., szerda

#Kritika 85 The time

Helló.
  Ismét egy újabb kritika.

The time
Író:Sun :)


~Fejléc:
  Nekem tetszik, szerintem ne cseréld le.
                                                                                      10/10

~Sablon, Háttér:
  Semmi belekötnivalóm nincsen, tökéletesen passzol minden.
                                                                               2 x 10/10

~Történet:
  A történeted tetszik, de gondolom rájöttél ugyanis rendszeres olvasód is vagyok. Jól fogalmazol, a részek hossza nekem egy kicsit rövidnek tűnnek, talán lehetnének hosszabbak is. Helyesírási hibákat nem találtam.
                                                                                        10/9   

~Modulok:
  Nincs mibe belekötnöm, minden úgy jó ahogy van.
                                                                                       10/10
Összesen:50/49
                                                                    G.B.Evelyne.


2 megjegyzés:

  1. Szia!


    Húú, hát naagyon köszönöm a kritikát, igazából fogalmam sem volt, hogy fel vagy iratkozva a blogomra! :) Köszi :)!

    ölel: Sun :)

    VálaszTörlés