2013. szeptember 11., szerda

#Kritika 83 Stay alive

Sziasztok!
  Ismét egy kritikával jelentkezem.

Stay alive
Író:Viki

~Fejléc:
   Nekem elnyerte a tetszésemet. Tetszik benne, hogy két színben villog. Ne cseréld le.
                                                                                10/10

~Sablon, Háttér.
  Mind a kettő tökéletes, passzol a fejléchez.
                                                                           2 x 10/10

~Történet:
  A történet alapja nekem tetszik. A részek hosszai az elején eléggé rövidek, de ahogy látom, fejlődsz hiszen mindig hosszabb és hosszabb részeket írsz. Jól fogalmazol, helyesírási hibákat nem találtam. Ha a szóközekre is figyelni fogsz akkor tökéletes lesz.
                                                                                  10/8

~Modulok:
  A modulokkal van egy kis bajom, de nem nagy. Én a Rendszeres olvasókat tenném felülre, utána az Online tagokat alá a Chatet és a Blogarchivúmot. Ezek után pedig jöhetnek a többiek. Én nyitnák egy oldalt külön a Szereplőknek és a Kritikáidnak.
                                                                                  10/8

Összesen:50/46
                                                       G.B.Evelyne.

2 megjegyzés: