2013. szeptember 11., szerda

#Kritika 80 A szemétláda csapat

Sziasztok!

  Újabb kritikával jövök. El szeretném mondani, hogy ezek saját véleményeim és tanácsaim, mindenki azt kezd velük, amit csak akar.



~Fejléc:
  Nekem hiányzik, szerintem készítened kéne egyet vagy esetleg rendelned.
                                                                               10/0

~Sablon, Háttér:
  Ebbe nem tudok belekötni, passzolnak egymáshoz.
                                                                          2 x 10/10

~Történet:
  Nekem tetszik, ilyen történettel még nem találkoztam, egyáltalán nem sablonos. Ám a szereplők viselkedései nekem nem jönnek be, Eleanor egyáltalán nem ilyen, ahogy a többiek sem, de írtad, hogy eltérnek a valóságtól, úgyhogy nem szólók bele. Jól fogalmazol és hosszú részeket írsz, ami jó.
                                                                              10/7
~Modulok:
  Jól vannak elhelyezve, de én a helyedben a Blogarchivumot egy kicsit feljebb tenném, mondjuk a Chat alá.
                                                                              10/9

Összesen: 50/36
                                                                        G.B.Evelyne.                          

2 megjegyzés: