2013. szeptember 12., csütörtök

#Fejléc 1.Calum Linzi-nek

Sziasztok!

  Ma érkezett az első rendelésem, mivel volt időm még ma elkészítettem neki. Remélem tetszeni fog és fel is fogja használni. Elég sokat foglalkoztam az elkészítésével, de szerintem elég jól összedobtam. :)
Itt a fejléced Linzi:
              Szia. Szeretnek fejlécet kérni :) 
                1. 1000x500as méret. 
                2. Demi Lovato, Niall Horan. Áttetsző legyen :)
                3. fekete, fehér, szürke, piros. 
                4. Legyen rajta vér, füst, könnyek. 
                5. link: The tales too..
                6. Cím: The tales too..


The tales too...
  Ha kiteszed akkor kérlek szépen írd ki, hogy én készítettem és az oldal linkjét is tedd mellé. Köszi. Remélem tetszik. :)
                                                                       G.B.Evelyne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése