2013. augusztus 20., kedd

#Krtika 56 It ' s my life...

Halihó!
Újabb kritika! Chaten kérhetek segítséget vagy png-ket is! Igyekszem a kritikákkal!
  Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!


It's my life...
It ' s my life....
Író .: Rékaa Ramone

~Fejléc .:
Nekem nem tetszik. Én le cserélném egy sokkal szebbre, de a fejléc színe továbbra is maradhatna fekete-fehér.
10/3

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal semmi problémám és a háttérrel sem, de nem illik a fejléchez.
2x 10/10

~Helyesírás .:
Nem találtam hibát és a részek hossza is megfelelő.
10/10

~Modulok.:
Nos én a zenelejátszót úgy állítanám, hogy ne hozza másokra a frászt. Figyelemre méltó az oldlak, de egy még kellene a kritikáknak. Jobb oldalt a modulokban nem találtam hibát.
10/8

Összesen .: 50/ 41
Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése