2013. augusztus 20., kedd

#Kritika 55 Vanessza különös élete

Halihó!
Újabb kritikával jelentkezem. Hamarosan a többieké is el készül. 
   Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!



Vanessza különös élete
Vanessza különös élete
Író .: Viki Kovács

~Fejléc .:
Én sürgősen le cserélném vagy nagyobbra állítanám. Nem éri a blog egyik részét.
10/4

~Sablon, Háttér .:
A sablonnal nincs gond, viszont a háttérrel nagyon is van. A háttér nem illik a fejléchez, az egyiket sürgősen meg kell változtatni.
Sablon .: 10/10
Háttér .: 10/4

~Helyesírás .:
Nos azt nem találtam. Egy kicsit lehetnének hosszabbak a részek.

10/9

~Modulok .:
Nekem hiányoznak a szereplők. Én a helyedben le venném a fordítót és egy oldalra tennék mindent. 
Valahogy így fentről lefelé
-Oldalak
-Oldalmegjelenítés
-Bloglovin
-Rendszeres olvasók
-Blogarhívum
-Chat
-Író
A zene lejátszó színét is megváltoztatnám, mert szerintem nem illik ide akkor legyen lila az a háttérhez jobban passzol vagy fekete az mindenhez megy. A másik pedig olyanra állítanám a zene lejátszót, hogy magadnak kelljen el indítani.
Cseréket is csinálnék, így talán majd többen olvasnának és Facebookon is vannak csoportok ott is meg osztanám.
A chat színén is változtatnék, mert így nem szép!
10/5

Összesen .:  50 / 32
Réka S. :)

2 megjegyzés: