2013. augusztus 6., kedd

#Kritika 41

 Ne felejtsétek, ezek csak tanácsok és a saját véleményem. Mindenki azt kezd / csinál a blogjával amit szeretne!

 ValentineDay 

~ Fejléc.:
Nekem nem tetszik. Őszintén az látszódik, hogy átlátszó a fejléced, de egyes helyeken látszódik, hogy csak úgy rá van rakva. Ki van vágva a szereplő és rá van rakva. Nem túl zsúfolt, de  még is azt kell hogy mondjam igen. Viszont az látszik rajta, hogy a szereplőket akarod, hogy rajta legyen. Én azt tanácsolom, hogy cseréld le. Lehetne egy olyan, hogy Harry és a főszereplő csaj. A háttérben átlátszón a többiek.
10/4

~Sablon, Háttér .:  
A sablonnal semmi problémám nincs.  A háttér fekete és ehhez minden passzol, külön pont jár a piros színért. Mivel ez egy vámpíros blog, tökéletesen passzol a háttér és a sablon, illetve a színek a fekete és a piros.
2 x 10/10

~Helyesírás.:
Őszintén meg vallva én az elején olvastam a blogod és így el mondhatom, hogy nem találok benne sok helyesírási hibát. Figyelj egy kicsit a szóközökre és a gépelési hibáidra.  Mostanában le maradtam a blogod olvasásában, ugyan is nincs időm olvasni. Viszont most be pótoltam és el kell, hogy mondjam, hogy jó pár rész óta össze zavarsz. Addig értem, hogy Harry és Mel együtt lesznek, miután vissza tér, de utána nekem teljesen zavartság. Lehet, hogy én nem értem vagy te direkt írod így. Erre csak szeretem volna fel hívni a figyelmedet. 
10/7

~Modulok.:
Kiemelő figyelembe szoktam venni az oldalakat, ahol   meg találtam mind azt amit nézni szoktam. Ez már jó pont. :) Második sorban a rendszeres olvasók modult és a chetet.  nos ezek újabb jó pontok, viszont én több cserét csinálnék így még jobban reklámoznád a blogot.
10/10


Réka S. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése