2013. augusztus 7., szerda

#Kritika 42 - 43 - 44 Criszi, Lana Del Rey, Rékax33

 Criszi
 
, Sablon, Háttér: Beleolvastam, a blogod lényegében rólad szól és körülötted lévő dolgokról. Szóval szerintem minden rendben van. Tetszik, hogy a hátteret is saját magad készítetted. A színek...a fehér helyére más színt tennék, ami passzol a narancshoz....pl barack színt vagy valami enyhe citromsárgát.
3x 10/10
 ~Helyesírás: Vesszőkkel vigyázni. főleg az összetett mondatokban.
10/8 

~Modulok: igazság szerint ezt az oldalt nem ismerem annyira, de van chat, van archívum, szóval nem is kell több :) Persze ha vannak valami extrák, akkor rakj ki pár neked tetszőt ;)
10/9


 , Sablon, Háttér:Fejléc-tetszik, sablon- oké, háttér-tetszik :D Rövid, de lényeges kritika.
3 x 10/10 
~Helyesírás:Nem találtam hibát :)
10/10  
~Modulok:Szerintem kint vannak az alapvető dolgok :) 
10/10 


 , Sablon, Háttér: - Egyszerü és jó. A fejléc tetszik, hátteret tehetnél mást is.
3 x 10/8 

 ~Helyesírás: A mondat végéi írásjeleket kitenni, még akkor is ha párbeszéd és utánna kötőjel van.
10/9

~Modulok: A két pacin kívül szerintem mást is tegyél ki.
10/8




 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése